21 Şubat 2012 Salı

Güle güle kar.....

Bizim burada ( Bayındırlık ta ) Karlar hala güneşe inatla toprağa sıkı sıkı tutunmuş ta erimiycem diyor.
Beni bilen bilir ( en çok ta Tülinim bilir ) kar yağınca çook mutlu olurum.Tuhaf bi huzur ve mutluluk kaplar içimi.
Kışın en çok karlı olanını severim, ilkbaharın o güzelim tomurcuklarını, bi de bir yandan üşürken güneşin sırtımı sıcacık kollarıyla sarmasını, sonbaharda o ağaçlardaki yaprakların yeşilden sarıya dönüşen eşsiz renklerini, yaz ise bambaşkadır benim için.denize, tatile gidebilme umududur sıcak bunaltmaz hiçbir zaman beni terlesemde pişsemde.Galiba ben en çok yazı seviyorum. Ya siz?........

7 yorum:

tülin dedi ki...

Bunca yıldır Ankara ya ilk kar düştüğünde,benim de aklıma sen düşersin biliyorsun.

Ben en çok baharı seviyorum galiba.
Bahar,umut demek çünkü.Bitmek tükenmek bilmeyen,hep yenilenen bir umut.

tülin dedi ki...

Bir de şu kelime doğrulamayı kaldırsan cancağızım.
İki kelime üstelik...

Sabiha dedi ki...

Ah canım insanın içinde umut her zaman olur farketmesende. Ama seninkiler baharda su yüzüne çıkıyor olmalı.Umutlarının her zaman olumlu gerçekleşmesini dilerim arkadaşım.
Benim bilgilerimi şimdi mail adresine gönderiyorum canım.

Sabiha dedi ki...

Bakalım oldu mu?

Banuca dedi ki...

Darısı başımaaaaa, hala 1metre kar var, daral geldiiiii :)
Kelime doğrulama kalkamamııııış, ihtiyacın olursa sana nasıl kaldıracağını gösteren bir mail atayım....

Sabiha dedi ki...

Artık burası bahar güneşine teslim.(tabi değişmezse) Bugün hava çook güzeldi banuca.
Kelime doğrulama için şifremi Tüline verdim o kaldıracaktı olmadımı acaba.

Banuca dedi ki...

Yok anacım, hala kelime doğrulama duruyor:(