21 Ocak 2014 Salı

Yoruldum dostlar

  
   İmtahan dünyası derler ya,hakkaten doğruymuş, Allahım bizi nelerle sınıyorsun,dayanma gücü veriyorsun ama ya sonra? sonrasında bitmiş,pörsümüş ve psikolojik sorunları olan bir benle başbaşa kalmak var.
   Ya, ne kötü bir çelişkidir bu, bi yanda aman bişey olacakmı korkusu,bazen çok ama çok bunaldığın bir anda  nolacaksa olsun duygusu.
   Korkuyorum dostlar,yoruldum dostlar, sorumluluklarından kaçmayı istemek kötümü.
   Bir süre önce bahsetmiştim Alzheimer hastası annemden.Şimdilerde babamda da başladı aynı belirtiler, tekrar tekrar sorulan aynı sorular, huysuz ve mutsuzluk halleri,bide sürekli ama sürekli hastaneye gitmek isteği,
   Kendisini orada güvende hissediyor adam,  son 8  aydır annem yapmadığını bırakmadı babama (tabi hastalığının normaliteleri olarak)
     Nasıl bir hayal gücü yaratıyor bu hastalık inanamazsınız,babam yokken onu tecavüzden tutuklamışlar diye üzüldü ağladı,hasta diye ağladı,beni aldattı diye kızdı sinirlendi, hele hastanedeki ziyareti tam türk filmi modundaydı.Annem hayatında belkide ilk defa babama bu soruyu sordu ''beni seviyomusun''.
     Gülermisin ağlarmısın misali, bi yandan çok komik şeyler oluyor, bi yandan içini acıtan şeyler,annem beni ablası zannediyor artık.
    Yorgunum dostlar. Kana kana ağlayasım var, hiç kalkmadan uyuyasım var, bir çiçeğe bakıp mutlu olasım var ama olmuyor işte .

16 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Kıyamammm çok geçmişler olsun bu da senin dünya sınavındır be canım umarım onlar olabildikleri kadar sıkıntısızca yaşamaya çalışırlar güç ve kuvvet diliyorum sevgiler.

Sabiha dedi ki...

Çok teşekkür ederim sevgili Hatice,bu sabah yazdıklarımı silmek üzere açtım aslında,Bi anlık dolgunlukla neler yazmışım daha sayfalar dolusu yazacak şey var ama, bilemiyorun benmi çok büyüttüm diye pişman oldum işte.Oturup dertleşeceğim yakınımda bi arkadaşım yada komşum yok diye burada açtım dertlerimi.Benden de size kucak dolusu sevgiler desteğiniz için.

AsOrTiK dedi ki...

annenin rahatsızlığını biliyordum, üzüldüm babanın da rahatsız olduğuna. allah yardımcınız olsun, gerçekten çok zor. olabiliyorsa belli aralıklarla birilerinin onlara bakması gerek ki, bir diğeri dinlensin, fazla harap olmasın.
özellikle bugünlerde havalar güzelken, çıkıp biraz güzel havanın tadını çıkarsan iyi gelir.
kolaylıklar diliyorum, sabır diliyorum.
sevgiyle kucaklıyorum seni sabiha'cım.

Sabiha dedi ki...

Ah sevgili AsOrTiK,İki erkek kardeşim yanlarında kalıyor zaten,çalışıyolar,gündüz bakıcı geliyor,ben de hemen her akşam uğramadan rahat edemiyorum işte bazen gece kalıyorum orada,zaten babam hastanedeyken devamlı annemle kaldım,öyle bi noktaya geldim ki,orda olmasamda onlarla ilgili olumsuz bişey duymak işyerinde beni alt üst ediyor.Çok teşekkür ederim canım.Yaşlılar baya bencil oluyorlar ne yazıkki.

Recep Altun dedi ki...

Merhabalar Efendim.

Gerçekten biz insanlar bir sınavdayız. Önce rahatsızlığı sebebiyle ebeveynlerinize Cenab-ı Hakk'tan acil şifalar dilerim. Tabi size de sabır ve dayanma gücü dilerim.

Sizi çok iyi anlıyorum. Sizin gerçekten hem maddi, hem de manevi bir desteğe ihtiyacınız var. İnşAllah bu desteği de en kısa zamanda bulursunuz.

Selam ve dualarımla.

Sabiha dedi ki...

Merhabalar Recep Altun bey,teşekkür ederim,manevi desteğe gerçekten ihtiyacım var,maddiyat çok şükür yeterli.sizlerden gelen desteği görünce inanın gözlerim doluyor,çok duygulanıyorum,saygılarımla.

Recep Altun dedi ki...

Merhabalar Sabiha Hanım Kardeşim.

Blog sayfama yaptığınız ziyaretiniz için çok teşekkür ederim.

Sizin için dilediğim maddi destekten kastım, parasal anlamda değil de fiziksel güç anlamındaydı, hani devamlı hasta biriyle olan insan nasıl yorulur ve onu bir saat, ya da bir gün dinlendirmek için yerine bir yakını gelir bakar ya, işte benim kastım o anlamdaydı.

Hastalarınıza tekrar Cenab-ı Hakk'tan acil şifalar dilerken, size de sabır ve dayanma gücü diliyorum.

Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun efendim, saygılarımla.

minikmini dedi ki...

biliyor musunuz neyin farkına vardım; sevgi herşeyi affetmiyor,herşey bir yere kadar,eğer sağlık bozulma tehlikesine girmişse hiçbirşeyin önemi kalmıyor,bugün yine damarıma iğne yedim,tiroid kontrolü için kan tahlili için kan verdim :( yine cız yaptılar bana... Ne için biliyor musunuz; yıllarca sustuğum ve söyleyeceklerimin boğazımda biriktiği için :( şimdi yutkunabilmek için her sabah ilaç almak zorundayım
sağlığınız için hiç kimseye boyun eğmeyin,benim için çok geç kalınmış bir durum olsa da şimdiden sonrasını kurtarmam lazım

sevgiler

Sabiha dedi ki...

Duyarlılığınız teşekkür ederim Recep Altun bey,saygılarımla.

Sabiha dedi ki...

Sevgili minik,tam 13 yıl önce (40) yaşımda tiroid rahatsızlığı beni de buldu o yıl benim için çok problemli geçti.çok iyi bilirim bitmek bilmez kan tahlillerini,ultrason,sintigrsfi,biyopsi vs.Geçmiş olsun canım.Ne yazıkki söylediklerin çok doğru ama anne baba işte dayanamıyorsun.

tülin dedi ki...

Günlerdir yazamadım sana. Yazmakla bitmeyeceğinden olsa gerek, konuşurum dedim. O da olmadı. Biliyorsun kalbimi. Onlar için ayrı, senin için ayrı üzülüyorum. Bi şey de yapamıyorum, bunca mesafeden. Blogda paylaştığım elmalı pastayı annenden öğrenmiştim, iki şişle eldiven örmeyi de. Sabrı, çocuklara şevkati, hoşgörüsü ...daha bir çok şeyi içimde öyle yer etmiştir ki.
Onlar için ve senin için Hakk'dan en iyisini diliyorum canım. Aklımda ve kalbimdesin.

Sabiha dedi ki...

Canım arkadaşım bilmezmiyim,kalbimiz bir,sende bi sürü sıkıntılarla uğraşıyorsun ben de arayamadığım için üzülüyorum.Yaşanması gerekenleri yaşıyoruz,daha nelerin bizi beklediğini bilmeden,Allah hepimizin yardımcısı olsun.Öpüyorum.

Başak dedi ki...

Sabihacım çok geçmiş olsun. Allah şifalarını versin. Size de kuvvet canım.

Bu hayat devir daim diyorum bir dönem onlar bize bakıyor, sonra biz onlara...

Sabiha dedi ki...

Çok teşekkür ederim sevgili Başak,gerçekten öyle devir daim dünyası,onlar biz küçükken nasıl şevkat ve sonsuz sabırla bize baktılarsa,aynısını yapmaya çelışıyorum. Artık onlarda çocuk gibiler sevgiye ve şevkate ihtiyaçları var.

Unknown dedi ki...

sevgili sabihacim,,seni bir blogda gordum...bakiyim neler yapiyor diye tikladim..
beni unuttunmu diyecektimki
bu paylasimlarinla karsilastim..
canim benim ..hayat bu iste
allah icine yasama gucu versin..
gidenlere, yolculuklarinda yardim etsin
canim benim,,allah sirali alsin yanina
aynen bir bucuk sene once annemi bende bu sekilde kaybettim
defalarca sordugu sorulari,,,huysuzluklarini,,yanimdan hic ayrilmayisini,,beni disari yollamamasini
bileeeeee ozledim
ama ne yapalim elden bisey gelmiyor..dualarimizda artik onlar
gulen yuzun hic solmasin,,,
opuyorum seni

Sabiha dedi ki...

Cihan hanımcım,inanın bende sizi merak ediyodum,çok teşekkür ederim. Annenize Allah'tan rahmet diliyorum.Sevgilerimle.