17 Mart 2014 Pazartesi

çok özledim........

     40 gün oldu bile seni toprağa vereli. En son bana ''abla'' derkenki bakışın hala gözlerimin önünde. Ne kadar zormuş yokluğuna alışmaya çalışmak, ne zormuş hiç bir şey olmamış gibi devam edebilmek ,ne büyük bir boşlukmuş senin yokluğun.Seni çok özlüyorum canım annem hemde çok. Hala,odana giremiyorum ,beni her gördüğünde yaptığın gibi, yüzünde kocaman gülümsemenle kollarını açmanı bekliyorum .Ama hiç merak etme babamı hiç yalnız bırakmıyoruz, senden sonra, önceden olduğu gibi, her akşam gidiyorum yanına,onun yalnız,kolu kanadı kırık haline dayanmak ne kadar zor olsada. Aslında sen çok uzun zaman önce bıraktın bizi, arkadaşımın dediği gibi,bir anne kız olarak en son ne zaman konuşmuştuk,en sevdiğimiz hamur işi tariflerini ne zaman almıştım senden, hatırlamıyorum,o kadar uzakki.Bu acı ne zaman hafifler,ne zaman kolaylaşır herşey bilemiyorum .İnşallah sonsuz mekanında cennetin kapıları sonuna kadar açılır senin için.Seni çok özlüyorum canım annem.
      Bugün canım kızımın doğum günü ,bir yanım mutlu, diğer yanım hüzünlü, hayat ne garip değilmi? İnşallah hayat sana karşı hep iyi davranır canım kızım,hep mutlu ,hep sağlıklı olmanı ,yürüdüğün yolda başarılı olmanı,hedeflerine dikensiz yollardan ulaşmanı dilerim. Beni benden çok düşünen, bazen eleştiren, bazende ablalık yapan,bazende nazlı bir bebek olan olan, canım kızım benim ,iyiki varsın, gülen, güzel yüzün hiç solmasın, seni çok ama çok seviyorum.

10 yorum:

PEMBE MASALLAR ATOLYESİ dedi ki...

Annenizin mekanı cennet olsun nr içinde yatsın.... kızınızada salıklı mutlu başarılı bir ömür size de sabır diliyorum....

bahar006 dedi ki...

Nurlar içinde yatsın, başınız saolsun...

Nilgün Komar dedi ki...

annene rahmet
kızına sağlıklı ömür dilerim..hayat böyle garip işte arkadaşım.. seni anlıyorum.. bende babamın kırkında en yakın dostumun nikahına gittim.. hala o günü nasıl yaşadığımı anlıyamıyorum.. ondan sonra geçen 59günüde.. yarın yüz gün olacak ve ben hala anlamsız düşüncelerde yüzeceğim...

tülin dedi ki...

Yokluklarına alışılmıyor kuzum, kabulleniyoruz sadece. Artık göremeyeceğimizi ama onunla bir gün buluşacak olmayı düşünüyoruz. Yada ben böyleyim, bilmem ki...

Müge yi benim için öp canım. Ne iyi etmişsin anne olmakla. O çok özel bir çocuk ve ben onu gerçekten çok seviyorum.

Allah uzun, sağlıklı, hayırlı bir ömür versin inşAllah.

Sabiha dedi ki...

Teşekkür ederim,öznur öznur.

Sabiha dedi ki...

Teşekkür ederim bahar006.

Sabiha dedi ki...

Teşekkür ederim Nilgün Komar, gerçekten çok zormuş.

Sabiha dedi ki...

Senin yaşadıklarının yanında benimkisi hafif kalıyor değilmi Tülincim,haklısın kabullenmek ve devam etmek zorundayım.Bende senin gibi oldum bir ağlıyor,bir gülüyorum zaman zaman.
Evet ne iyi etmişim değilmi kuzucuğumu doğurmakla,canım,teşekkür ederim.

minikmini dedi ki...

nurlar içinde yatsın,zaten nur yüzlüymüş,e ona da bu yakışır,mekanı cennet olsun...
Allah sizlere sabır versin
en içten sevgilerimle

Sabiha dedi ki...

Teşekkür ederim sevgili minik mini.Bendende sevgiler.